Årets uddannelsestur blev afholdt midt i landet, på Fyn. Her kom EuroEyes’ personale fra de 5 klinikker i Jylland og Parken i København for at mødes til et par sociale og meget lærerige dage! Programmet indeholdt foredrag med temaer som behandling af tørre øjne, kvalitetssikring og kundetilfredshed. Sidstnævnte er EuroEyes’ omdrejningspunkt – vores kerne.
Parkens erfarne optiker med speciale i refraktiv kirurgi, Lone, redegjorde for kundetilfredsheden på 98% blandt alle synsbehandlede EuroEyes’ kunder. Et tal, der har ligget stabilt i de 8 år, tilfredshedsundersøgelsen er foretaget. Kvalitets- og tilfredshedsundersøgelser er altid diskussionsemner i EuroEyes’ teamet, så vi til enhver tid kan sikre det bedst mulige resultat og den bedst mulige oplevelse for vores kunder.
Uddannelsesseminarets formål
-
Uddannelse af personalet samt sikring af kvalitet i vores undersøgelser.
-
Dertil suppleret med diverse kvalitetsanalyser, så vi sikrer, at vi gør det rigtige.
-
At styrke teamet socialt på tværs af landet.
Dr. og Ph.d. Anders Søndergaard, EuroEyes’ øjenkirurg og specialist i oftalmologi på klinikkerne i Jylland, underviste i behandlingen af tørre øjne. En udfordring mange danskere kender alt for godt.