IRONMAN PRÆSENTERER EUROEYES SOM NY PARTNER I SKANDINAVIEN OG TYSKLAND
EuroEyes International Eye Clinics udvider sit hovedsponsorat ved EuroEyes Cyclassics og bliver officiel “Eye and Vision”-partner af IRONMAN i Skandinavien og Tyskland.
Vi er glade for at kunne meddele, at EuroEyes International Eye Clinics nu er officiel ”Eyes and Vision”-partner ved de tyske og skandinaviske IRONMAN-arrangementer. EuroEyes har underskrevet en foreløbig aftale på et år og forpligter sig til at fortsætte sit hovedsponsorat af EuroEyes Cyclassics og øge sin tilstedeværelse i langdistancetriatlon.
EuroEyes’ grundlægger og direktør Dr.med. Jørn Slot Jørgensen er selv passioneret cykelrytter, født og opvokset i Danmark – et af de mest “cykelvenlige” lande i verden. Siden har han etableret 28 klinikker i Danmark, Tyskland og Kina. EuroEyes har herigennem hjulpet tusindvis af cyklister med at forbedre deres syn. Det nye engagement med IRONMAN er derfor et naturligt næste skridt.
At kunne konkurrere i langdistancetriatlon uden at bekymre sig om briller eller kontaktlinser kan give atleten betydeligt mere komfort. Gennem partnerskabet med IRONMAN-arrangementer i Tyskland og Skandinavien fortsætter EuroEyes dermed sin indsats med at forbedre atleters syn og ønsker samtidig at støtte triatlon i Skandinavien og Tyskland.
“Efter mange år med et meget succesfuldt samarbejde med IRONMAN via vort partnerskab med EuroEyes Cyclassics er jeg stolt over at meddele, at EuroEyes også vil sponsorere og støtte triatlon fremadrettet. Som hovedsponsor for EuroEyes Cyclassics er det vores mål at styrke Hamborgs image som sportsby og give noget tilbage til Hamborgs folk. Nu er det tid til at udvide dette til IRONMAN-events i Skandinavien. Vi ser meget frem til at arbejde sammen,” fortæller Dr. Jørgensen, der grundlagde EuroEyes i Hamborg i 1993.
“Vi søger altid partnerskaber med brands, der deler samme etos og værdier, som vi har hos IRONMAN, og det glæder mig at sige, at det helt sikkert er tilfældet med EuroEyes. For vores atleter handler det hele tiden om at holde fokus og vise maksimal ambition og passion for deres træning. Disse kvaliteter passer perfekt til EuroEyes, og vi ser frem til at arbejde tæt sammen med dem under partnerskabet,” udtaler Peter Gallagher, direktør for Global Partnerships EMEA.
Oliver Schiek, adm. Direktør for IRONMAN Tyskland, kommenterer: “Vi er glade for, at EuroEyes har besluttet at udvide sit Cyclassics partnerskab for 2019 og er med til at formidle deres udvidede IRONMAN-samarbejde i Tyskland og Skandinavien. IRONMAN er verdens første foretagende med massedeltagelse – med det formål at udvikle fantastiske løb og levere branchens førende atletoplevelser. Vi sætter pris på EuroEyes’ støtte til at nå dette mål sammen.”
Om EuroEyes
EuroEyes International Eye Clinics bruger ”state of the art”-teknologier til korrigering af synsfejl som nærsynethed, langsynethed, alderssyn og bygningsfejl. Med øjenklinikker placeret i Aarhus og København, over hele Tyskland og i Kina (bl.a. Shanghai) er EuroEyes blandt de største uafhængige klinikgrupper for synskirurgi. Siden 1993 har EuroEyes gennemført mere end 600.000 øjenbehandlinger.
About IRONMAN
As part of Wanda Sports Holdings, the IRONMAN Group operates a global portfolio of events that includes the IRONMAN® Triathlon Series, the IRONMAN® 70.3® Triathlon Series, 5150™ Triathlon Series, the Rock ‘n’ Roll Marathon Series®, Iron Girl®, IRONKIDS®, International Triathlon Union World Triathlon Series races, road cycling events including the UCI Velothon® Series, mountain bike races including the Absa Cape Epic®, premier marathons including the Standard Chartered Singapore Marathon, trail running like Ultra-Trail Australia™, and other multisport races. IRONMAN’s events, together with all other Wanda Sports Holdings events, provide more than a million participants annually the benefits of endurance sports through the company’s vast offerings. The iconic IRONMAN® Series of events is the largest participation sports platform in the world. Since the inception of the IRONMAN® brand in 1978, athletes have proven that ANYTHING IS POSSIBLE® by crossing finish lines at the world’s most challenging endurance races. Beginning as a single race, IRONMAN has grown to become a global sensation with more than 230 events across 53 countries. For more information, visit www.ironman.com.
About Wanda Sports Holdings
Wanda Sports Holdings is the world’s leading sports business entity, founded to capture the opportunities in the global sports industry and to contribute to the prosperous international sports landscape – in three key areas: 1) Spectator Sports (media and marketing business), 2) Participation Sports (active lifestyle business), 3) Services (digital, production and service business). Wanda Sports Holding incorporates the international sports marketing company Infront Sports & Media, the iconic endurance brand IRONMAN, and Wanda Sports China. The headquarters are in Guangzhou, China.