Susanne Terslov har været nærsynet siden barndommen, og med alderen har nærsynetheden ændret sig til – som betegnelsen afslører – alderssyn.
”Da det er værst, er mine øjne minus 6 og 5,75 med bygningsfejl, så det er tæt på førerhund. Jeg har haft nogle super kontaktlinser, men jeg sidder gerne 12 timer foran en computerskærm, og det er hårdt for øjnene med kontaktlinser. Som jeg i øvrigt bruger 500 kr. på om måneden.
Mit ønske om en alderssynsbehandling er først og fremmest ud fra et økonomisk perspektiv.”
Afvist i telefonen
”Mund-til-mund-metoden er den bedste. En af mine golfvenner får lavet en alderssynsbehandling hos jer, og han siger: Ring til EuroEyes. Få nu undersøgt dine øjne af dem.
I dag forstår jeg slet ikke, hvorfor folk ikke kender EuroEyes i Jylland,” Susanne ler ad sin egen begejstring: ”For jeg taler jo om min synsbehandling hver evig eneste dag!”
Professionelt fra start til slut
”Da jeg skal til forundersøgelse på klinikken i Aarhus, møder jeg Carina – hun er fantastisk! Hun er meget, meget grundig. Hun gør det virkelig godt. Carina siger, at hun gerne vil have mig kontrolleret en ekstra-ekstra gang af en maskine, I har i København. Jeg tager forventningsfuld afsted til det, der siden har heddet Øjenturen. Alt er i min journal, og i København bliver der fulgt op på det hele. Det har været professionelt fra start til slut.
I tager alle mine skavanker og skaber et helhedsbillede. Jeg bliver taget alvorligt, og alt bliver undersøgt. Det er som om, I siger: Her er hele pakken, og det retter vi. Og så kan jeg se.
Med den professionalisme, jeg har oplevet hos EuroEyes, ville jeg være ked af at bruge så mange penge et andet sted.”
Hvorfor er der ikke flere, der gør det?
”Jeg er nærmest chokeret over, hvor hurtigt operation går. Skal der ikke ske mere? Var det bare det?
Nu hvor jeg selv har fået opereret mine øjne, forstår jeg ikke, hvorfor der ikke er flere, der gør det? Den frihed og livskvalitet, man får, er nærmest ubeskrivelig.
For mig har dette været den ultimative løsning – både i forhold til mit golfspil og mit skærmarbejde – det fungerer bare.”
Omsorgsfulde medarbejdere
”Jeg føler mig SÅ GODT behandlet. Selvom jeg kommer med meget, der skal korrigeres, bliver der bare taget hånd om mig. Altså, det må lyde som om, jeg fedter for jer, men jeg har fået ændret andre ting andre steder, og jeg er blevet godt behandlet.
Niveauet er et andet hos EuroEyes. Medarbejderne er meget omsorgsfulde, og det er rart at være hos jer. Man føler sig velkommen.”
Susannes 2 råd
”Regn lige på de udgifter, du har på den lange bane. Det bliver kun værre. Økonomisk er det kun et spørgsmål om, hvornår udgifter til briller og kontaktlinser indhenter udgifterne til en linsebehandling. Men for mig er det ikke kun det – jeg kan se hele tiden!
Hvis du beslutter dig for en synskorrektion, så overvej grundigt hvem, der skal udføre behandlingen. Du skal føle dig tryg.
I dag er jeg glad for, at jeg blev afvist hos konkurrenten. For det her kan ikke gøres bedre.”