”Nu slipper jeg for duggende briller, når jeg går fra en lun restaurant til en kold vinkælder. Før, når jeg har smagt på vinen, har jeg banket brilleglasset ind i vinglasset. Mange ting er nemmere.” Søren Ørbæk Ledet er medejer af den trestjernede Michelin restaurant, Geranium, generalmanager og wine director – og så har han fået en linseudskiftning med trifokale linser.
EuroEyes flytter ind
”Jeg har gået med briller i mange år. En glidende overgang hjælper lidt, men da synet bliver til alderssyn, flytter EuroEyes ind på 3. sal. Så jeg kigger forbi.
De ting, jeg lægger vægt på i min virksomhed, oplever jeg også her.
Hos EuroEyes er kunden i fokus, og professionalismen er gennemført! Jeg kommer til to undersøgelser og får at vide, at jeg godt kan vente. Det er ikke presserende, men jeg vil gerne behandles nu. Servicen er bare i top. Det er så vigtigt for EuroEyes, at kunden får en positiv oplevelse. Det har vi til fælles.”
Man bliver taget alvorligt ved det mindste
”Jeg føler mig tryg under hele forløbet, og ved indgrebet fortæller Jannik grundigt, hvad der sker undervejs. Lige bagefter er synet selvfølgelig sløret, med der er intet, der gør ondt. Men samme aften kradser det i mit øje. Det føles som et sandkorn.”
Som synsbehandlet hos EuroEyes, får du kirurgens telefonnummer, så du kan kontakte ham direkte, hvis der opstår behov for det.
”Så jeg ringer til Jannik, der straks siger, at sådan skal det ikke være. Jannik rydder øjeblikkeligt sin aften og kører fra Skovshoved til Parken. Han har dog glemt sin nøgle, og så bliver der ringet efter en medarbejder, der dermed også bruger sin aften på at lukke op for os. Servicen er utrolig,” fortæller Søren begejstret.
”Der er heldigvis intet, men øjet er selvfølgelig sensitivt. Så jeg får nogle ekstra øjendråber, og næste morgen er alt godt.
Jannik dropper sin aften. Han kunne sige, at det ikke betyder noget – tag nogle øjendråber. Men han møder bare op! Som kunde bliver man taget alvorligt ved det mindste. Det er fantastisk.”
Det bedste jeg har gjort for mig selv
”Det gør en kæmpe forskel for mig ikke at skulle bruge briller mere, og det er uden tvivl noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv. WAUW!
Jeg skal overskue hele restauranten både tæt på og langt væk – på samme tid. Det kan briller ikke leve op til. Det er et år siden behandlingen nu, og jeg kan ikke huske, at jeg har set så godt. Det er fantastisk at kunne se alt tæt på og samtidig kunne se ud i evigheden og opdage ting, jeg ikke har set før. Særligt med den udsigt vi har her på 8. sal.”
Skarpt dagen efter
”Dagen efter operationen skal jeg i Parken og se Champions League med min søn, og jeg tænker, går det nu? Når mine øjne at blive klar til alt det lys? Det viser sig, at jeg aldrig har set SÅ skarpt før og kan følge godt med i det, der sker på banen. Vildt, at det er dagen efter operationen. Vildt, at det bare fungerer.”
Folk er nysgerrige
”Mange af mine jævnaldrende venner spørger nysgerrigt til indgrebet. Folk ved ikke noget om behandlingsformen, men de er interesserede. Specielt dem, der ved, at det er sådan en succes for mig.”